The Joker is ontsnapt en zit ergens verstopt met verschillende krachtvelden rond hem (cirkels gemaakt uit touw). Overal lopen kleine superheldjes in wording rond met hun eigen superkracht (bliksem, magnetische kracht, wind, ...) die ze van the mistery man (spelleider) hebben gekregen. De kleine superheldjes gaan op zoek naar killer stars (kroonkurken) die overal verspreid liggen. Daarmee kunnen ze van achter het laatste krachtveld gooien naar de emmer die in het midden bij The Joker staat om zo een van de krachtvelden te kunnen verwijderen. Per 10 (of 20 of 30, zelf te kiezen) killer stars in de emmer kan er een krachtveld verwijderd worden en komen de kleine superheldjes dichter bij het opnieuw vangen van The Joker. Er lopen echter grote superhelden rond die mentaal gevangen zijn door The Joker en niet goed weten wat ze doen, ze zijn betoverd. Zij pakken de killer stars én de superkracht af van de kleine superheldjes waardoor ze opnieuw naar the mistery man moeten om een nieuwe superkracht te halen.
Wanneer The Joker eindelijk uit zijn krachtveld is verwijderd, vervalt de betovering van onze grote superhelden en volgt er een DANCE BATTLE om The Joker op de grond te krijgen!